06.05.2019

İŞİTME ENGELLİ SPORCULAR ATLETİZM VE GÜREŞTE ŞAMPİYON

 

İşitme engelli sporcular, Mersin’de düzenlenen “Türkiye Atletizm ve Güreş Şampiyonaları”na damga vurdu. Atletizmde 2 altın, 2 gümüş, 1 bronz madalya toplayan Manisalı sporcular, serbest güreşte takım halinde Türkiye Şampiyonu oldu. Manisa Sağır Dilsizleri Spor Kulübü’nden Selçuk Alyüz, Disk Atmada 1., Gülle Atmada 2., Yusuf Alyüz Yüksek Atlamada 1., Yunus Özgün 400 metrede 2., 800 metrede 3.olmayı başardı. Güreş Şampiyonası’nda ise Mümin Görenez, Ömer Dalkılıç, Adem Arıcı, Hakan Aslan, Ahmet Uçar, Selçuk Alyüz, Levent Olgun, Regaip Sandallık ve Serkat Erat’tan oluşan serbest güreşçiler, takım halinde Türkiye Şampiyonluğuna ulaştı. Grekoromende de Okan Görgülü ile Mustafa Kaya 3. oldu. İşitme Engelliler İl Temsilcisi Bilal Cansu, “Bu büyük başarıyı bizlere sunan tüm işitme konuşma engelli sporcularımızı yürekten kutluyorum. Bizlere destek veren Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi ile Manisa Gençlik ve Spor İl Müdürü Yunus Öztürk’e teşekkür ediyoruz. Bu desteğe en iyi şekilde karşılık vererek, işitme engelliler sporunda ilimizi en iyi şekilde temsil ettik. Başarılarımızın devamı gelecektir” dedi.